Semi Automatic

Sänghäng & snabbflytt

Kategori: Allmänt


Hänt rätt mycket sen jag skrev sist!
Flyttade alltså ut ifrån lägenheten på Norrstrand igår, vilket jag borde gjort för länge sen. 
Mår betydligt mycket bättre där jag är nu, vilket är hos min moster. 
Min mor åkte hela vägen från Ekshärad för att hjälpa mig att flytta ut så snabbt som möjligt, känns så jävla skönt. 

Idag sov jag lite längre än jag skulle, med tanke på hur sent det blev igår, sen drog jag mig mot skolan. 
Var där i några timmar, innan jag åkte vidare mot Bergvik för att möta upp mor, knattarna & Mary. 
Gick runt lite på Ikea, innan Mary åkte och resten av oss drog in på Bergvik. 
Shoppade för hela slanten. 

Drog vidare mot leksaksaffären och gick runt där ett tag, innan mamma skjutsade hem mig och Marielle. 
Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att tiden ska ticka lite så jag kan åka in till stan & möta upp Izabelle och möjligtvis saknade Johanna. :*

Idag försvann även det näst sista jag hade kvar. 
Gjorde ont i hjärtat, men hade en av mina bästa vänner där som fick det att verka som ingenting, vilket är bra. 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: