Semi Automatic

Fan va busigt.

Kategori: Allmänt

Orkar verkligen inte berätta om alla dagarna jag inte spenderat framför datorn, men har haft ett relativt bra lov! 
Druckit lite för mycket, solat lite för lite.
Helgens bravalder var helt okej! 
Tänker inte gå in på detaljer, men jag tyckte att den både började och slutade helt okej, om man bortser de sura blickarna man fick efter att ha försvunnit spårlöst ett tag. 
Men, inget att bry sig om!

Ska försöka fira valborg på bästa sätt, vet däremot inte vilka jag ska vara med, vart jag ska vara eller om jag ska åka bil eller inte. Det enda jag vet är att jag inte ska vara helt nykter.

Men oj! Nu skryter jag väl om det också, för det gör jag ju tydligen enligt andra.
Ehm, förstår inte riktigt hur vissa tänker. Det är MIN blogg, jag skriver om MIN fritid och ändå får jag inte skriva vad JAG vill eller vad JAG ska göra? 
Hahah, sluta läs bara.
 
Kommentera inlägget här: