Semi Automatic

Busy doing nothing.

Kategori: Allmänt


Sitter just nu och tänker lite väl mycket på gammalt, saknat. 
Funderar nästan på att försöka lägga allt bakom mig, men det verkar inte gå speciellt bra med tanke på hur det varit de sista månaderna. 
Måste väl antagligen ta dagarna som de kommer, annars skulle det inte gå ihop. 

Under helgen träffade jag alla de personer som jag saknat som mest! 
På fredagen så var jag med Adam & Albin en stund, såg på film och gjorde inte nåt speciellt. 
I Lördags umgicks ett gäng hos Adam, tills Paulina frågade om vi skulle ses en stund, så gick runt lite innan jag drog hem. 
Igår var det ett gäng hos Adam igen, träffade Gustaf som jag inte sett på ett tag nu! Mötte upp Marielle en stund också, innan jag tog benen hem. 
Hängde ett tag med mina föräldrar innan jag drog mig mot sängen. Fick reda på att jag och pappa lyckats använda samma tandborste också.. Blä. 

Imorse tog jag tåget mot Karlstad och har nu träffat min saknade Izabelle! 
Kommentera inlägget här: